vadzim » 11.05.2017 10:14
akz писал(а): vadzim писал(а): куды меньшым прабегам за мой,
Откуда такая уверенность за пробег?
100% упэўненнасці ніколі ж няма. Але па існуючых дакументах на абслугоўванне як бы ёсць надзея на тое, што праўда. Але ж пытнне не ў тым прабег рэальны ці скручаны, а ці варта ісці на замену амартызатараў з больш жорсткімі спружынамі ці толькі памяняць амартызатары на новыя і ўсё будзе добра. Напрыклад вось чалавек заклапаціўся і зрабіў замену падвескі на 38 т км.
https://www.drive2.ru/l/3283130/
Отправлено спустя 21 минуту 12 секунд:
W@dim писал(а): vadzim писал(а): Сёння на дыягностыцы сказалі, што амартызатарам ужо гамон. Асабліва не тэсцілі, так візуальна па пакоцаных адбойніках.
Дзе такiя дыягносты?
Можа ўжо не абсалютна так ) але ж перад машыны майстар панаціскаў рукамі, каб яна паківалася і сказаў, што бачна што нераўнамерна рэагуе, не павінна быць такого ківання, гэта так я і сам ведаў, што левы больш слабы амартызатар, а потым калі паднялі, то паказаў на пашкоджаныя адбойнікі сзаду, што прабівае значыць і тым гамон. Можа майстру так і бачна адразу ўсё

я без прэтензій, але ж лічыў, што каб зразумець, што амартызатарам зусім усё, то трэба на стэндзе іх патэсціць, ці хаця б праехаць.
Сайленблокі, шаравыя ўсё паківалі, паглядзелі на пад'емніку, сказалі якія пад замену.
Глядзелі ў клубнай аўтамайстэрні на Радыяльнай.
Прыехаў я туды каб прадыягнаставаць падвеску і паглядзець аўтамат, бо стаў заўважаць, што калі з паркінга ўключаешь D альбо R ёсць крыху штуршок. І калі паміж імі пераключаешь праз N. Майстар паглядзеў колер масла і рэкамендаваў памяняць 4л, скінуць адаптацыю, каб яна самаадаптавалася потым ізноў і далей ужо глядзець па сітуацыі.
Але пытанне ж у тым, што амартызатары ў любым выпадку ўжо стаміліся і іх трэба мяняць, дык мяняць на штатныя, ці на "паліцэйскі" камплект са спружынамі, каб атрымаць больш сбітую машыну. Але ж не хочацца страціць яе камфорт.
[quote="akz"][post]675844[/post] [quote="vadzim"][post]675838[/post] куды меньшым прабегам за мой, [/quote]
Откуда такая уверенность за пробег?[/quote]
100% упэўненнасці ніколі ж няма. Але па існуючых дакументах на абслугоўванне як бы ёсць надзея на тое, што праўда. Але ж пытнне не ў тым прабег рэальны ці скручаны, а ці варта ісці на замену амартызатараў з больш жорсткімі спружынамі ці толькі памяняць амартызатары на новыя і ўсё будзе добра. Напрыклад вось чалавек заклапаціўся і зрабіў замену падвескі на 38 т км. https://www.drive2.ru/l/3283130/
[size=85][color=green]Отправлено спустя 21 минуту 12 секунд:[/color][/size]
[quote="W@dim"][post]675853[/post] [quote="vadzim"][post]675838[/post] Сёння на дыягностыцы сказалі, што амартызатарам ужо гамон. Асабліва не тэсцілі, так візуальна па пакоцаных адбойніках.[/quote]
Дзе такiя дыягносты?[/quote]
Можа ўжо не абсалютна так ) але ж перад машыны майстар панаціскаў рукамі, каб яна паківалася і сказаў, што бачна што нераўнамерна рэагуе, не павінна быць такого ківання, гэта так я і сам ведаў, што левы больш слабы амартызатар, а потым калі паднялі, то паказаў на пашкоджаныя адбойнікі сзаду, што прабівае значыць і тым гамон. Можа майстру так і бачна адразу ўсё :) я без прэтензій, але ж лічыў, што каб зразумець, што амартызатарам зусім усё, то трэба на стэндзе іх патэсціць, ці хаця б праехаць.
Сайленблокі, шаравыя ўсё паківалі, паглядзелі на пад'емніку, сказалі якія пад замену.
Глядзелі ў клубнай аўтамайстэрні на Радыяльнай.
Прыехаў я туды каб прадыягнаставаць падвеску і паглядзець аўтамат, бо стаў заўважаць, што калі з паркінга ўключаешь D альбо R ёсць крыху штуршок. І калі паміж імі пераключаешь праз N. Майстар паглядзеў колер масла і рэкамендаваў памяняць 4л, скінуць адаптацыю, каб яна самаадаптавалася потым ізноў і далей ужо глядзець па сітуацыі.
Але пытанне ж у тым, што амартызатары ў любым выпадку ўжо стаміліся і іх трэба мяняць, дык мяняць на штатныя, ці на "паліцэйскі" камплект са спружынамі, каб атрымаць больш сбітую машыну. Але ж не хочацца страціць яе камфорт.